Pagina's

vrijdag 22 februari 2013

Klaprozen

Hoi allemaal,

Bij mijn hobby-maatjes Lins en Celia is het een "double date" ..
 
 
Ze kijken in hun hobby kast welke spulletjes ze hetzelfde hebben en maken er een kaartje of doosje mee..
Ze dagen natuurlijk ook hun volgers uit..
En dat laten we geen 2 keer zeggen..
 
De eerste "date" is het stansje Prim Poppy van Memory box..
 
 
Dit kaartje heb ik er mee gemaakt ..
 
 
 

 
Ik heb de klaprozen bewerkt met distress inkt.. Antique Linen..
Handgeschept papier gebruikt en het lintje komt van Cards & wishes
 
1 dezelfde stans en toch verschillende kaartjes..
 
 
Benieuwd wat jullie er van vinden...
 
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 

8 opmerkingen:

  1. This is lovely Ingrid what a gorgeous flower stamp
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Jaqui.. It's a die from memory box... ;)

    Hugs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan Ingrid, mooi beinkt ook....zo subtiel.
    Papier komt waarschijnlijk van de guers?! Heel mooi!
    Kan je de link ook op één van de blog plaatsen? Zo hebben de blogbezoekers er ook wat aan ;)
    Veel liefs en leuk hoor dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps....beurs! Heb mijn bril niet op! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief, zachte kleuren, hou ik van. Ik kijk uit naar jullie volgende 'date'. En ik 'date' stiekem mee. Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hop net over van het blog van Lins, prachtig gemaakt!!! Leuk dat jij je hebt laten uitdagen door de lieve dames ;-) En ook jij hebt er weer een geweldige variant op weten te maken!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Ingrid, wat een stijlvolle en supermooie kaart! Knapperdeknapst :-) Fijn dat je samen met ons op date gaat :-)

    Dikke zoen,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen