Pagina's

woensdag 29 mei 2013

Happy Birthday ..

Goeiemorgen ..
 
Vandaag is mijn mama jarig..
En dat verdient natuurlijk een speciaal kaartje..
 
 Het lieve beertje is een deeltje van een Lili of the Valley stempeltje: "Spring Time Bear".. 
 
  Ik heb voor de eerste keer met potloodjes ingekleurd.. Ik ben er 3 dagen zoet mee geweest..
 

 
Ik heb het beertje uitgeknipt zodat ik het echt kan laten schommelen..
 
Een beter zicht van het "losse" beertje..
 

 
 
 
En bij een verjaardag hoort natuurlijk een pakje..
Ik maakte een envelopje en heb de kleur wat doorgetrokken zodat het een klein beetje één geheel is.
 
 

 
 
 
Fijne verjaardag mama!!
 
 
 
 
 
 
Liefs
 
Ingrid
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Your card is gorgeous Ingrid love your little teddy bear on his swing
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er superblij mee ! Ik wil volgend maand weer jarig zijn ! Knufffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje!! Vind het zo leuk hoe die aan die tak aan het schommelen is!! Ben even aan het neuzen op je blog, hihihi.
    Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen