Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Sunshine

Goeiemorgen...
 
 
Welkom aan mijn nieuwe volgers...
 
 
Vandaag een kaartje met een super lief beertje...
Dit is er zo eentje dat je voor veel gelegenheden kan gebruiken ..
 
In dit geval was het een "zomaar" kaartje...
 
 

 
 
Het stempeltje is van LOTV: Teddy Flower
en heb ik ingekleurd met distress markers en inkt..
Ook het sentimentje is van LOTV: Everyday Grungy Message
 
Het kleine bloempje heb ik gemaakt met een mal van Impression Obsession: Spiral flowers
Ze zijn behoorlijk klein maar erg leuk om te verwerken..
 
 
 
 
 
Jen Nelson gaat elke maandag een CAS-kaart maken
met een afbeelding van LOTV..
 
Ze maakt trouwens erg mooie kaarten dus ga zeker eens een kijkje nemen!
 
Geen idee of dit kaartje CAS genoeg is maar ik plaats zeker mijn linkje..
 
 
Liefs
 
 
 
Ingrid
 
 
 
 
 

3 opmerkingen: