Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Madeliefjes..

Goeie morgen ..
 
Vandaag weer een prachtige dag..
Toch leuk hé als het zonnetje erdoor komt? Al is het maar een klein beetje..
 
Deze week al enkele jarigen gevierd en daar horen kaartjes bij..
 
Vandaag heb ik het stempeltje "Daisy chain" van LOTV gebruikt..
 
En dit is mijn eerste 'gekleurde' kleur poging..  
Het vorige kaartje had ik alleen het beertje ingekleurd met derwent- potloodjes en nu dit ingekleurd..
 
Ik moet natuurlijk nog erg veel oefenen maar het is
erg leuk om te doen..
 
 
 
Ook het sentimentje is van LOTV en de kleine madeliefjes heb ik gemaakt met een mal van Impression Obsession
 

 
 
 
Nog een hele fijne dag!!
 
 
 
 
Liefs
 
 
 
Ingrid
 
 


Dit kaartje doet mee aan de challenge :

Kleuren met potloden op kraft


 

2 opmerkingen: